In onze provincie hebben we het unieke geval dat er eind november 2020 verkiezingen gaan plaatsvinden. De gemeenten Appingedam, Loppersum en Delfzijl worden heringedeeld om per 1 januari 2021 samen verder te gaan als de gemeente Eemsdelta! Deze unieke verkiezingen, als enige verkiezingen in het land, brengen met zich mee dat we vanuit heel de provincie, of zelfs vanuit heel het land, ervoor kunnen zorgen dat we een fantastische campagne gaan neerzetten. En alles waar je samen voor gaat groeit!

Samen is het sleutelwoord en daarop zoeken wij jou! We zoeken campagnetijgers, huis-aan-huishelden, een briljant belteam, een op-locatie-thuishonk en nog veel meer! Heb jij wel weer zin in een campagne en klinkt een GroenLinks monsterzege in Eemsdelta jou ook als muziek in de oren? Neem dat snel contact op met campagneleider Musetta Blaauw voor een plek in het campagneteam, de vrijwilligerspool voor de laatste maanden of mail met toffe plannen waar we in de komende 15 maanden de campagne mee kunnen voorbereiden.

Maar geen campagne zonder knallende kieslijst! Dus ook de scouting voor politieke talenten en ervaren zwaargewichten is begonnen. Weet je iemand die in Eemsdelta woont en geknipt is voor een plek op de lijst? Stuur een mail naar Musetta dan benaderen we deze persoonlijk op het moment dat de sollicitatieprocedure van start gaat!