Op donderdag 19 oktober organiseren GroenLinks en PvdA Noord-Nederland dé grote gezamenlijke campagneaftrap in De Loods. De inloop is vanaf 19:00 uur en het duurt tot ongeveer 23:00 uur. Groene en sociale strijders van Fryslân, Drenthe en Groningen — verenig u!

Tijdens dit grote feest is er voor ieder wat wils, van workshops tot aan live muziek. Ook kun je kennismaken met alle zes Noordelijke kandidaten (waar we heel trots op zijn) en met de nummer twee van de lijst, niemand minder dan Esmah Lahlah!

Ook moedigen we iedereen aan om zo veel mogelijk vrienden, familie, buren, kennissen of collega's mee te nemen. Een beweging als deze is niets zonder enthousiaste mensen die hun sociale en groene idealen in de praktijk willen brengen, en deze campagneaftrap is dé mogelijkheid om nieuwe mensen onderdeel te maken van onze hoopvolle en strijdbare beweging.

Nog wat praktische info:

OV: vanaf bushalte Atoomweg (bussen 8, 35 en 39) is het acht minuten lopen naar de Loods.

Fiets: 10 minuten fietsen vanaf het centrum van Groningen.

Auto: Gratis parkeren bij de Loods.

Wij hebben er zin in. We gaan er in ieder geval een groot feest van maken en we zien jullie 19 oktober in De Loods! Meld je aan via het formulier op deze website!

Moi he en oant dan.